Når man har en lille, mellemstor eller stor virksomhed, har man ganske givet også i mange tilfælde en del IT udstyr og drift. Her kan der være mange uforudsete udgifter, fordi ens hardware går i stykker eller simpelthen bliver ældre, mere slidt eller forældet og her kan det koste mange penge at få den repareret eller udskiftet. Hvordan får man også inkluderet en så usikker udgift i sit løbende budget, når man er en virksomhed, der gerne vil have kontrol med de årlige udgifter? Ja, så er det godt, at der findes noget, der hedder ”hardware as a service”. Vi vil i det følgende komme ind på, hvad det går ud på, så du som virksomhed kan spare penge på IT udstyr og drift på en overkommelig og prisvenlig måde.

Hardware a service er nemt og fleksibelt

Der afholdes ofte en del udgifter til IT delen I en virksomhed, hvor der løbende kommer uforudsete udgifter, når man skal have udskiftet eller repareret sit hardware. Her kommer der ganske enkelt en ny måde at tænke IT udgifter ind, når vi nævner, at man som virksomhed kan kigge nærmere på dette firmas serviceaftale https://worklogger.io/hardware/hardware-as-a-service/, hvor I kan få en serviceaftale i stand, hvor de sørger for at reparere og/eller udskifte jeres hardware til en fast pris om måneden. Hermed kommer der ikke nogle uforudsete udgifter og I er sikret, at jeres hardware hele tiden er up to date.

Brug tiden og pengene på din virksomhed

Når I har fået lavet en hardware as a service aftale, kan I i stedet bruge jeres tid på at drifte og udvikle jeres virksomhed. Tid er penge, og det er derfor en meget stor besparelse at overlade jeres IT drift og hardware til et eksternt firma.